Office Look – OOTD

A mai bejegyzésben egy kissé “felturbózott” office look-ot szerettem volna megalkotni, melyben fontos szerepet játszik a nőiesség. Ehhez egy egyszerű szabású barna bársony ruhát választottam, amit egy vagány metál bőrkabáttal dobtam fel. Kiegészítőnek az arany arányalati közül válogattam, köztük egy Tillu rosegold gyűrűt, két chockert és egy Zenzero márvány nyakláncot kombináltam. A munkám során nélkülözhetetlen, hogy olyan táska legyen nálam, mely mindazok mellett, hogy divatos, egyaránt praktikus is legyen. Ebben a Karmacsi darabban megtaláltam a tökéletes hatitáskát, ami nem csak, hogy kíváló minőségű, nőies darab, emellett bőven elfér benne még a laptopom is. Ahhoz, hogy teljes legyen az outfit elengedhetetlen volt számomra ez a púder színű Cipőfalva magassarkú.

Fotó: Bogár Zsanett

Magassarkú/High heels: Cipőfalva Ruha/Dress: Bershka Bőrkabát/Leather Coat: Zara Hátitáska/Backpack: Karmacsi Márvány nyaklánc/Marble necklace: Zenzero Chocker/Chocker: HandM Napszemüveg/Sunglasses: HandM Gyűrű/Ring: Tillu

Vélemény, hozzászólás?

